پسر عزیزمون مهرســــــــــام

کـــــوچولوی من کجـــــایی ... ؟!

1394/4/29 10:36
نویسنده : مامان لیلا
197 بازدید
اشتراک گذاری

می نویسم برای تو کودک نازم برای تو که هنوز پا به این دنیا نگذاشته ای برای تو كه هنوز از بهشت دل نكنده ايي

من وبابايي براي اومدنت لحظه شماري ميكنيم ني ني كوچولوي شيرين من ...

امروز ک این وبلاگ رو برات درست کردم  خوشگل مامانی ۱۸ هفته و ۳ روزته

خیلی خوشحالم ک خدا تورو در وجودم قرار داده

من و باباجونی دائم دعا میکنم با سلامتی کامل و خندون بدنیا بیای عزیزم...♥♥♥

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان آسیه
9 مرداد 94 21:22
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
مامان لیلا
پاسخ
ممنونم گلم
roya
11 مرداد 94 11:27
منم براتون دعا میکنم که همیشه شاد باشین
مامان لیلا
پاسخ
ای جوونم ممنون عزیز دلم همچنین شما ...