پسر عزیزمون مهرســــــــــام

ای جونم 28 هفته شده گل پسـرم

1394/7/1 13:0
نویسنده : مامان لیلا
418 بازدید
اشتراک گذاری

پسری عزیزم من و تو با موفقیت وارد هفته بیست و هشت از دوران جنینی ات شده ایم و این روزهای شیرین را یکی پس از دیگری پشت سر می گذاریم و من با آنکه برای دیدنت لحظه شماری می کنم  اما بغض فکر کردن به تمام شدن این روزها را هم نمی توان پنهان کنم.
تو لگد می زنی و من با فکر به اینکه این روزها تمام می شوند سعی می کنم همه شیرینی آن لحظه را در وجودم مزه مزه کنم.
پسرک آرام بخش من از زمانی که قدم های کوچکت را درونم گذاشتی، از زمانی که مثل یک معجزه زیبا درونم ماندی ،از حس اولین حرکتت و از اولین بار شنیدن صدای قلبت خوشبختی با هم عمق و ابعادش در وجود من جای گرفت.
عزیزم، همین طور قوی و آرام به رشدت ادامه بده تا وقتش، که دنیا خودش رو برای ورودت آماده می کند.

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)