پسر عزیزمون مهرســــــــــام

♡♥ ورود وجود نازنینت ب هفته ۲۶‌‌ ♥♡

1394/6/20 10:9
نویسنده : مامان لیلا
324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان , سلام مهرسـام مامانی حالت خوبه عشــقم؟

این روزها که می گذره بیش از پیش احساس وابستگی دلبستگی و دلتنگی برایت می کنم . ساعت ها به دلم خیره می شوم و غرق گفتگو با تو ...

تو هم در پاسخ با حرکاتی زیبا دلم را نوازش می کنی . گاهی که دلم گرفته آنچنان ضربه ای نثارش می کنی که هر چه ناراحتی است فراموشم می شود ...این روزها خیلی احساساتی شدم، به تلنگری اشکم در میاد... گاهی که در میان جمعم چنان خود نمایی می کنی که من در میان جمع و دلم جای دیگر است ...  نمی دانم کسی می فهمد حالم را یا نه ! دلم تنگه برای دیدنت 

مامانی الان تو هفته ی 26 هستیم. 26 هفته گذشت. باورت می شه تویی که اون اوایل فقط یه توده ی ریز سلولی بودی الان اینقدر رشد کردی و بزرگ شدی که با تکون خوردنات دل من رو هم تکون می دی؟ وجود تو عظمت خلقت رو بیشتر بهم نشون می ده. از این همه نظم و دقت می مونم...

فرشته کوچولوی من، خوشحالم از اینکه من و بابات رو لایق دونستی و از پیش خدا و فرشته های دیگه دل کندی و اومدی مهمون دلم شدی. خوشحالم از اینکه با اومدنت بهم اجازه دادی این احساسات ناب رو تجربه کنم، خوشحالم از حضورت ...

امیدوارم من و باباجونی شایستگی و لیاقت پذیرش این هدیه ی خدا رو داشته باشیم و برات بهترین پدر و مادر دنیا باشیم.

پسندها (6)

نظرات (3)

ــــــدلارامــــــ
20 شهریور 94 12:39
سلام مامانی. ما هم ی نینیه تو راهی داریم.ولی هنوز جنسیتش معلوم نشده من ک دوس دارم دخمل باشه خوش حال میشم ب ما هم سربزنی
مامان لیلا
پاسخ
سلام عزیزم انشاالله خوش قدم و همیشه سلامت باشه نی نی کوچولوتون ...
مامان آنیسا
23 شهریور 94 12:50
خوش به حال مهرسام کوچولو که همچین مامان بااحساسی داره
مامان لیلا
پاسخ
سلام عزیزم نظر لطفتونه مامان آنیسا جونم انشاالله کودک دلبندتون همیشه سالم و سلامت باشن ...
mahya
28 شهریور 94 13:24
سلام عزیزم چه پسر ماهی بشه این مهرسام جون لینکتو به پیوندام اضافه کردم خواستی توم ماله مارو بزار
مامان لیلا
پاسخ
سلام گلم ممنونم شما هم لینک شدین