پسر عزیزمون مهرســــــــــام

سونوگرافی آنومالی پسر خوشگلم

1394/5/18 22:51
نویسنده : مامان لیلا
2,699 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامانی ...بوسمحبت

روز دوشنبه 5 مرداد من رفتم پیش دکترم واسه چکاپ آخه گفته بود توی هفته ی 19 بیا که واست می خوام یه سونو بنویسم منم خیلی خوشحال بودم چون دوباره می تونستم ببینمت ...

تو اون روز 19 هفته و 4 روزت بود. جشن

منم وقتی خونه اومدم برای روز شنبه 17 مرداد نوبت سونو پیش دکتر نژاد قلی بابل گرفتم

 

ساعت 5.5 بعد از ظهر رفتیم دنبال مامان جون مریم تا با هم بریم سونوگرافی 

تو راه انقدر ترافیک بود ک ساعت 6ونیم رسیدیم...

وقتی رفتیم داخل و تو رو دیدم کلی ذوق کردم ، آخه کلی تغییر کرده بودی و بزرگ شده بودی و دستهای خوشگلتو دیدم عزیزم 

امروز دکتر با قطعیت گفت که پسری عزززززیزمبغل

نمی دونی چقدر خوشحال شدم وقتی دکتر گفت که همه چی عالی و نرماله فقط جفتم پایینه ک باید استراحت کنم .

وزنت 430 گرم شده بود.بوس

ضربان قلبت هم 140 تا در دقیقه بود.محبت

خدایااا شکرت

روز بعدش اومدم و جواب سونو رو به دکترم نشون دادم و اونم سلامتیتو تایید کرد و گفت خدا رو شکر همه چی خوبه و نیاز ب استراحت داری تا جفتت بره بالا ... وسایل سنگین بلند نکن و مراقب خودتون باش...

در ضمن گفت وزنم داره میره بالا و منو ب دکتر تغذیه معرفی کردچشمکزبان

اینم عکس سونوی آنومالی

پسندها (2)

نظرات (3)

مهسا امیدی
20 مرداد 94 19:26
سلام به شما پدر و مادر گرامی بخصوص به نی نی کوشوله عزیز نی نی تون خیلی قشنگه انشالله به حق محمد خوش بخت بشه و زیر سایه پدر مادر سالیان سال خوش باشه . . به فروشگاه من سر بزنید خریده ارزان کارت شارژ با قیمت فوق العاده قربونت بشم. میشه لینک فروشگاهم رو بذاری تو وب این فرشته نازنین. . . خریده عمده و ارزان کارت شارژ www.sharjj.ir
مامان سپید
25 مرداد 94 9:05
امیدوارم به سلامتی دنیا بیاد گل پسرت
مامان لیلا
پاسخ
ممنونم مامان سپید جونم
roya
25 مرداد 94 12:35
سلام دوست جونم من آپم خوشحال میشم بیای اگه 5 تا نظر بدی حتما جبران می کنمـ): مرسی بایت مهربونیاتــــــ.