پسر عزیزمون مهرســــــــــام

وارد 24 هفته شدی جیگرم

1394/6/4 13:49
نویسنده : مامان لیلا
578 بازدید
اشتراک گذاری

حساب کتاب روزها از دستم در رفته همین طور روزا دارن می گذرن و سرعت عجیب گذشتن ثانیه ها آدم و متعجب می کنه...

وجود یه بچه آدم و متحول میکنه به خاطرش هر کاری رو می کنی و حتی بدترین احساسات رو دور می ریزی...

فکر نکنم که باور کنی  روزی اینقدر کوچیک بودی و به مادر نزدیک همون طور که برای من باور کردنی نبود...

سلام عشق مامن و باباجونی

خوبی گل پسرم تاج سرم؟ البته با تکونایی که میخوری نشون میدی که خوب خوبی شکر خداااااااا  
گلم امروز وارد هفته  24 شدی دیگه 15-16 هفته دیگه گل پسرم زمینی میشی...هوراااااااجشن

مهرسـامم حسو حالم طوریه که اصلا نمیتونم وصف کنم.خیلی حس خوبی دارم.محبت

مهرسـام  کوچولوی خودم خیلی خیلی دوست دارم. تو نفس مامانی خوشگلم. راستی الان نزدیکه 30 سانتی متر شدی و وزنتم کم مونده که نیم کیلو بشه

مامانی بعضی موقع ها یهو دو سه ساعت ازت خبری نمیشه و حسابی منو نگران میکنی ... بابا میگه نگران نباش حتماً خوابیده ...

فدای خواب و بیداریت بشم منبوس

 

پسندها (6)

نظرات (5)

مامان امیر علی
6 شهریور 94 14:05
سلام عزیزم امید وارم روزهای باقی مونده رو هم به لطف خدا با خوشی سپری کنی وبلاگ خیلی قشنگی داری بازم بهت سر میزنم
مامان لیلا
پاسخ
سلام عزیز دلم ... ممنونم نظر لطفتونه وبلاگ شما هم حرف نداره ...
مامان آنیسا
7 شهریور 94 16:49
عزیزم تا میتونی از این روزا لذت ببر دوران حاملگی علی رغم سختی هاش خیلی شیرینه تا چشم رو هم بذاری این 15 هفته هم به سرعت میگذره و مهرسام کوچولو می یاد تو بغل مامانش
مامان لیلا
پاسخ
تشکر مامان آنیسا جووون قربون پسری گلم بشم ک دلم براش لک زده انشاالله این 15 هفته باقی مانده ام به خوبی و خوشی بگذره...
مامان سپید
10 شهریور 94 9:19
سلام عزیزم خدا نگهدارش باشه اصلا نگران تکون خوردناش نباش ولی خوب از خودت و نی نی گلت نگهداری کن ماه های آخر بارداری خیلی مهمه منم شبیه شما بودم بعضی شب ها ساعت ها منتظربودم تا تکون بخوره و خیالم راحت شه. امیدوارم به سلامتی دنیا بیاد و در آغوش گرم پدر مادرش بزرگ شه.
مامان لیلا
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنونم مامان سپید جووون انشاالله ... ماههای اخر واقعا حساسه ... خدا خودش نگهدارمون باشه...
roya
11 شهریور 94 22:44
عزیزم ممنون میشم اگه به این سایت برید و بهم رای بدید..جبران میکنمhttp://cook-94.niniweblog.com
مامان لیلا
پاسخ
باشه حتما خانمی
مامان آسیه
12 شهریور 94 14:04
سلام گلم ان شاالله این روزا هم بسلامتی میگذره و پسرتو میبینی
مامان لیلا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم