پسر عزیزمون مهرســــــــــام

شروع هفته بیستم ...

1394/5/7 15:28
نویسنده : مامان لیلا
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه زندگی مامانی و بابایی ...

 

امروز 7 مرداد 1394 هست و پسر خوشگلمون وارد 20 هفته شد جشن

فرشته نازم ماشالله هزار ماشالله بزرگ شدی و دل مامانی رو قلمبه کردی و حسابی چاق شدم محبتولی اشکالی نداره فدای سرت پسملی نازم، خدا رو صد هزار مرتبه شکر که تو رو بهمون بخشید تو با ارزش ترین هدیه خدای مهربونی مامانی، روزها با مختصر تکون خوردنت دل مامانی رو میبری و تا میتونم قربون صدقه ت میرم الان فکر کنم که دیگه کامل میتونی بشنوی بابایی هم همیشه باهات حرف میزنه و بوست میکنه. بوسبابایی خیلی دوستت داره ...

پسملی مامان , شنبه 17 مرداد نوبت سونوگرافی دارم دوباره صدای قلب نازت رو میشنویم و من و باباجونی کلی از  دیدنت لذت میبریم از جنب و جوشهایی ک داری از دیدن دست و پا و اندام زیبات  که در حال رشده ... یه حس وصف نشدنیه مامان طلا ...بوسمحبت

روزها خیلی سریع دارن میگذرن سعی میکنم تا جایی که میتونم از این روزها لذت ببرم چون تکرار نشدنی هستن.

پسملی مامان با بابایی داریم دنبال اسم خوب میگردیم یه چند تایی انتخاب کردیم ولی هنوز قطعی نشده ایشالا بتونیم یه اسم خیلی خیلی خوب برات انتخاب کنیم. 

عزیزم خدای مهربون همیشه حافظ و نگهدارت باشه ایشالله که صحیح و سالم بیای بغلم 

الـهـــی شــکــرت

پسندها (9)

نظرات (4)

مامان زهره
8 مرداد 94 15:49
سلام عزیزم تبریک میگم انشالله پسر گلتون در پناه حق باشن.
مامان لیلا
پاسخ
سلام زهره جون ممنونم عزیزم دختر خوشگلتو از طرفم ببوس
روح اله جاویدی
8 مرداد 94 22:54
باسلام .ممنونم که به وب من سرزدید .خدا انشاء الله پسرعزیزتون آقا مهرسام را براتون حفظ کند /
مامان لیلا
پاسخ
سلام تشکر
mahya
9 مرداد 94 18:04
سلام مامانی لیلا مهرسام جون خیلی نازه تبریک و بوس واسه مهرسام جونم
مامان لیلا
پاسخ
+ سلام عزیزم مهرسام جونم هنوز بدنیا نیومده
roya
11 مرداد 94 11:31
انشالله که پسرتون سالم به دنیا میاد
مامان لیلا
پاسخ
انشاالله ممنون عزیزم